مزایای مراکز فروش دام زنده اینترنتی را بیشتر بشناسید

مزایای مراکز فروش دام زنده اینترنتی را بیشتر بشناسید

https://damdarighaem.com/wp-content/uploads/2018/08/goosfandzendeh11.jpg

مزایای مراکز فروش دام زنده اینترنتی

مراسمات مذهبی و مناسبتی مختلفی در ایران برگزار می شود که گوسفند زنده برای قربانی را به عنوان بخشی از برنامه و سنت خود انجام می دهند. عروسی، تولد فرزند، حج، سایر سفرهای زیارتی، سربازی و … از جمله این موارد هستند. بنابراین خرید گوسفند زنده سالم یکی از نیازهای اساسی مردم در ایام مختلف سال است. مزایای مراکز فروش دام زنده اینترنتی عنوان مقاله ای است که در ادامه با آن آشنا می شوید.

 

معایب خرید حضوری دام

خرید دام در روستا کار دشواری نیست و به سادگی انجام می شود. دلیل این موضوع، شناخت صحیح افراد روستانشین از انواع دام هاست. اما این شناخت در مردم شهرنشین کافی نیست و به همین دلیل در خرید با مشکل روبرو می شوند. به عنوان مثال ممکن است در خرید خود گوسفندی نامناسب، بیمار و حتی با وزن کاذب به دست آورند. حتی ممکن است فرد از قیمت ها آگاهی نداشته و گوسفندی بالاتر نرخ بازار خریداری کند. خطر کلاهبرداری به شیوه های ذکر شده، فقط یک مورد از مشکلات خرید حضوری گوسفند زنده است. سایر نقاط ضعف این روش عبارتند از:

 

مراکز عرضه کننده دام زنده، به دلیل قرارگیری در حاشیه یا بیرون از شهر، دسترسی دشواری دارند. بنابراین مراجعه به این اماکن، نیازمند صرف وقت و هزینه بالایی است. البته هزینه انتقال گوسفند خریداری شده را باید به هزینه های رفت و برگشت اضافه کنید.

مراکز عرضه حضوری دام زنده در ساعات مشخصی از شبانه روز فعالیت می کنند که ممکن است مراجعه شما در زمان های تعیین شده امکان پذیر نباشد.

دام های موجود ممکن است از لحاظ بهداشتی و سلامتی مشکل داشته و شما از لحاظ ظاهری متوجه این موضوع نشوید. یکی از موضوعات بسیار مهم در زمینه خرید دام، مهر و تایید دامپزشک است که باید در زمان خرید مورد توجه قرار گیرد.

مزایای مراکز فروش دام زنده اینترنتی

شرکت های مختلف در راستای رفاه و آسایش شهروندان و برای مقابله با مشکلات ناشی از خرید حضوری دام زنده، اقدام به تاسیس مراکز دامداری آنلاین نموده اند. در این مراکز، انواع گاو، گوسفند و …، مطابق با ویژگی های مورد نظر شما به فروش می رسند. مزایای خرید از این مراکز شامل موارد زیر می باشد:

 

به دلیل حذف مراجعه حضوری، صرفه جویی بیشتری در وقت و هزینه ها صورت می گیرد.

این مراکز، خدمات خود را به صورت شبانه روزی در اختیار شهروندان قرار می دهند. بنابراین می توانید بدون هیچ محدودیت زمانی به سایت های مربوطه مراجعه و دام مورد نظر خود را سفارش دهید.

دام های این مراکز، زیر نظر کارشناسان مربوطه فعالیت داشته و نگرانی بابت سلامت و بهداشت دام وجود ندارد. البته لازم به ذکر است که قبل از هر گونه اقدام برای خرید، مجوزات مرکز را به دقت بررسی کنید.

بعد از ثبت سفارش، دام مورد نظر در اسرع وقت به همراه باسکول و قصاب به آدرس تعیین شده توسط شما ارسال می شود. ارسال باسکول برای وزن کشی مجدد و جلب رضایت بیشتر مشتری انجام می شود. قصاب نیز وظیفه ذبح، خرد کردن و پاکسازی گوسفند را بر عهده داشته و از این لحاظ نگرانی و دغدغه ای متوجه شما نیست.

قیمت ها بر اساس نرخ اتحادیه تعیین می شود و در رابطه با قیمت و گران فروشی جای نگرانی وجود ندارد.