تست مشاوره قبل از ازدواج چگونه است؟

تست مشاوره قبل از ازدواج چگونه است؟

اگر مدتی است با شریک زندگیتان آشنا شدید و یا حتی مشغول برنامه ریزی عروسی خود هستید ، پیشنهاد میکنیم در میان شلوغی و هیجان «عاشق بودن» ، زمان کوتاهی مکث کنید و از خود بپرسید که چقدر شما و شریک آینده زندگی تان سازگار هستید. ممکن است اکنون اتفاقات عالی باشد ، اما آیا رابطه شما در ماه ها و سالهای آینده ادامه خواهد داشت؟ و چگونه می توانید طوفان هایی که دیر یا زود سر می رسند را مدیریت کنید ؟ ممکن است پاسخ این سؤالات تا حد زیادی ناشناخته باشد ، اما مطمئناً انجام تست مشاوره قبل از ازدواج برای زوجین می تواند تضمین بیشتری برای سلامت آینده روابط شما به ارمغان بیاورد.

مراجعه به مشاوره ازدواج و کمک گرفتن از شخصی متخصص را دست کم نگیرید . حتی اگر عاشقانه شریک خود را دوست دارید ، پیش از ازدواج حتما به مشاور مراجعه کنید . دوستی و عشق با ازدواج و زندگی مشترک مقوله هایی بسیار متفاوت هستند

مشاوره زندگی مشترک

در طول زندگی شاید در برخی مواقع اتفاق بیافتد که احساس کنید همسر شما به خواسته های شما عمل نمی کند و به عقاید و نظرهای شما درباره ی مسایل مختلف احترام نمی گذارد. این مساله شاید باعث شود شما فکر کنید اصلا برای او مهم نیستید و شاید گاهی اوقات دقیقا بر عکس چیزی که شما می خواهید را انجام می دهد. اینجاست که کمک یک فرد متخصص می‌تواند به شما کمک کند تا این اختلاف هارا برطرف کنید و با کمک یک مشاوره زندگی مشترک مشکلات خودتان را حل کنید.

وقتی زن و شوهر در این چرخه قرار می گیرند زندگی مشترک دیگر زندگی مشترک نیست و تبدیل به یک میدان مسابقه می شود که هر کدام از طرفین می خواهند خواسته ی خود را به دیگری تحمیل کنند و در واقع در نهایت آنها برنده ی این مسابقه باشند. در صورتی که تنها جایی که نباید این اتفاق رخ دهد زندگی مشترک زناشویی است. اگر زوجین بخواهند به این روش ادامه دهند رابطه ی آن ها دچار مشکل می شود. کمک گرفتن از مشاوره زندگی مشترک در این مشکلات می‌تواند کمک بسزایی به شما و همسرتان بکند.

چه زمانی به مشاوره جنسی نیاز دارم؟

مشاوره جنسی یا سکستراپی ، نوعی گفتاردرمانی است که برای کمک به افراد و زوجین در رسیدگی به عوامل پزشکی، روانشناختی، شخصی یا بین فردی موثر بر رضایت جنسی طراحی شده است. هدف از مشاوره جنسی کمک به افراد برای عبور از چالش های جسمی و عاطفی برای داشتن یک رابطه زناشویی راضی کننده و زندگی جنسی لذت بخش است.

یکی از راه های تشخیص این که آیا مشاوره جنسی یا سکستراپی نیاز دارید یا خیر، این است که تجزیه و تحلیل کنید که در حال حاضر چه احساسی در زندگی شما بیشتر تحت تأثیر قرار گرفته است. اگر کیفیت زندگی و سلامت عاطفی شما بسیار تحت تأثیر اختلال عملکرد جنسی شما قرار دارد، بهتر است به یک متخصص جنسی مراجعه کنید. اگر کمبود صمیمیت یا مشکل در برقراری ارتباط با شریک زندگی تان، جدی ترین نگرانی شخصی شما باشد، زوج درمانی می تواند برای شما مفید باشد.

چگونه مشاوره جنسی می تواند به رابطه من کمک کند؟

مشاوره جنسی می تواند از چند طریق روابط زن و شوهر را بهبود بخشد.
۱. تقویت ارتباطات عاطفی و جنسی.
۲. تقویت احساسات و جنسیت از طریق تمرینات جنسی که ممکن است به رفع خستگی جنسی کمک کند.
۳. تقویت درک نیازها، خواسته ها و تمایلات جنسی یکدیگر.