مهلت سه هفته ای وزارت راه برای تدوین بسته های تامین مالی پروژه های - تاریخچه تکنولوژی آموزشی Skip to content

تاریخچه تکنولوژی آموزشی

اطلاعات عمومی،سرگرمی،روانشناسی،پزشکی،گردشگری،طب سنتی
  • https://teffco.ir/%d9%82%db%8c%d9%85%d8%aa-%d8%aa%db%8c%d8%b1-%d9%87%d8%a7%d8%b4/
  • آب بندی نما و عایق بندی نمای ساختمان در کرج و تهران و رشت
  • آموزش مارولوس دیزاینر
  • آنتی فوم
  • آیناز چت
  • اجاره سوئیت در تهران
  • ارسال پیام صوتی
  • اسپیکر خانگی
  • استخدام
  • ایسیک
  • بچه شاپ
  • برگه نمونه
  • بهترین روش برای مهار سنگ چیست؟
  • پخش آنلاین آهنگ ریمیکس
  • پنل اس ام اس
  • پنل اس ام اس آموت
  • تبدیل xd به کد
  • تجهیزات پسیو شبکه
  • ترید
  • تشک خوشخواب
  • تولیدی کیف
  • تولیدی کیف زنانه
  • چاپ هولوگرام امنیتی
  • چت
  • چت
  • چت روم
  • چت روم
  • چت نگین
  • حفاظ دماوند
  • حفاظ دیوار
  • حفاظ سرنیزه
  • خرید سگ
  • خرید هاست و دامنه
  • خرید و فروش خدمات
  • دانلود آهنگ
  • رزومه آنلاین
  • رزومه ساز
  • رفع نم و رطوبت نما در چالوس و نوشهر بدون داربست و ایزوگام
  • ریسه وایرلس
  • سرامیک بدنه خودرو
  • سیما دانلود
  • شامپو لایتنس
  • شرکت هیروسان
  • شیرینی فروشی در کرمان
  • صحرا چت
  • صراحی
  • طراح سایت حرفه ای
  • طراحی گرافیک
  • فروشگاه اینترنتی فصیحی پلاست
  • فن سانتریفیوژ
  • قاب گوشی
  • گوگل نیاز
  • مرکز پخش گن ساعت شنی آنچری کلمبیا
  • مشاوره راه اندازی سایت
  • مقالات سئو
  • نرم افزار مدیریت مطب
  • نمایندگی تشک خوشخواب
  • وبلاگدهی رایگان
  • وردپرس
  • وسایل نقلیه
  • یاشا گروپ

مهلت سه هفته ای وزارت راه برای تدوین بسته های تامین مالی پروژه های

لیلا اسماعیل نژاد







برچسب‌ها




  • وزارت راه و شهرسازی
  • محمد مخبر
  • ایران



در جلسه معاون اول رییس جمهور با وزیر راه و شهرسازی مقرر شد:


تهران-ایرنا-در جلسه معاون اول رییس جمهور با وزیر راه و شهرسازی مقرر شد، وزارت راه و شهرسازی ظرف مدت ۳ هفته بسته‌های پیشنهادی و روش‌های تامین مالی برای اجرای پروژه‌های اولویت دار در دست اقدام و همچنین نگهداری شبکه حمل و نقل جاده ای و ریلی کشور را تدوین و ارایه کند.


به گزارش حوزه دولت ایرنا، جلسه بررسی وضعیت توسعه و نگهداری شبکه حمل و نقل جاده ای و ریلی کشور ظهر امروز به ریاست معاون اول رئیس جمهور برگزار شد.


محمد مخبر در این جلسه توسعه بخش حمل و نقل کشور را از رویکردهای اصلی دولت سیزدهم برشمرد و گفت: باید به نحوی برنامه ریزی شود که توسعه خطوط ریلی و شبکه جاده ای شامل بزرگراه ها و آزادراه ها با سرعت هر چه بیشتر انجام شود؛ چرا که شبکه حمل و نقل به مثابه ستون فقرات برای توسعه کشور است.


معاون اول رئیس جمهور توسعه خطوط ریلی و جاده ای کشور را پیش نیاز توسعه ترانزیت کشور دانست و افزود: اگر ترانزیت رونق پیدا کند و اهداف تعیین شده در این بخش محقق گردد، در مدت زمانی کوتاه شاهد بازگشت سرمایه گذاری های صورت گرفته برای توسعه حمل و نقل ریلی و جاده ای کشور خواهیم بود.


مخبر بر اهمیت توسعه حمل و نقل ریلی کشور تاکید و خاطرنشان کرد: توسعه شبکه راه آهن نقش گسترده‌ای در رشد اقتصادی و نیز رفاه اجتماعی و اشتغال زایی دارد و با توجه به اینکه ایران با ۱۵ کشور همسایه است، با توسعه خطوط ریلی کشور گامی مهم در جهت بهره برداری از ظرفیت های ترانزیت برداشته خواهد شد و از تلفات انسانی و مالی در ترددهای جاده ای نیز کاسته می شود.


معاون اول رئیس جمهور در ادامه با یادآوری اینکه منابع دولت برای توسعه حمل و نقل ریلی و جاده ای به نسبت محدود است، بر ضرورت ایجاد تنوع در تأمین منابع مالی مورد نیاز تأکید کرد و گفت: جذب سرمایه های مردمی، مشارکت بخش خصوصی و استفاده از روش تأمین مالی خارجی می تواند کمک های شایانی برای سرعت بخشیدن به روند توسعه حمل و نقل کشور داشته باشد وگرنه صرفا با منابع دولتی نمی توان در مدت زمان مطلوب به اهداف تعیین شده رسید.


وزارت راه برای پروژه‌های عمرانی بسته تامین مالی تدوین کند


مخبر وزارت راه و شهرسازی را مکلف کرد برای هر یک از پروژه ها، کریدورها و خطوط ریلی و جاده ای در دست احداث، بسته پیشنهادی برای جذب سرمایه گذاری و روش های متنوع تامین مالی تدوین و برای تصویب نهایی ارایه دهد.


معاون اول رئیس جمهور افزود: دولت حمایت‌ها، پشتوانه‌ها و مجوزهای لازم را جهت استفاده از سرمایه های مردمی و منابع مالی بخش خصوصی و خارجی برای وزارت راه و شهرسازی فراهم خواهد کرد و لازم است این وزارتخانه نیز برنامه ریزی‌ها را به نحوی انجام دهد که مردم و بخش خصوصی نسبت به سرمایه گذاری در پروژه‌های حمل و نقل ریلی و جاده ای ترغیب شوند.


وزیر راه و شهرسازی نیز در این جلسه با اشاره به رشد دو و نیم برابری حمل بار در ترانزیت ریلی در سال گذشته بر هدفگذاری این وزارتخانه برای تحقق کامل شبکه حمل و نقل جاده ای و ریلی در کمترین زمان ممکن تاکید کرد و افزود: در صورت تامین اعتبار لازم امکان راه اندازی ۲۹۳ کیلومتر آزاد راه تا یک سال آینده و ۸۵۸ کیلومتر آزاد راه و هزار کیلومتر راه آهن در برنامه توسعه کوتاه مدت وجود دارد. 


در این جلسه معاونین وزارت راه و شهرسازی گزارش هایی از آخرین وضعیت پروژه های حمل و نقل کشور شامل راه آهن و خطوط ریلی و همچنین شبکه جاده ای و بزرگراهی کشور ارایه کردند و ضمن تشریح آخرین وضعیت موجود، به بیان گزارشی از اعتبارات مورد نیاز جهت نگهداری شبکه حمل و نقل جاده ای و ریلی و همچنین ایجاد و تکمیل پروژه های مرتبط با توسعه حمل و نقل ریلی و جاده ای پرداختند.


در این جلسه مقرر شد وزارت راه و شهرسازی ظرف مدت ۳ هفته بسته های پیشنهادی و روش های تامین مالی برای اجرای پروژه های اولویت دار در دست اقدام و همچنین نگهداری شبکه حمل و نقل جاده ای و ریلی کشور تدوین و ارایه کند.


منبع خبر گزاری ایرنا


بایگانی‌ها

  • سپتامبر 2023
  • آگوست 2023
  • جولای 2023
  • ژوئن 2023
  • می 2023
  • آوریل 2023
  • مارس 2023
  • فوریه 2023
  • ژانویه 2023
  • دسامبر 2022
  • نوامبر 2022
  • اکتبر 2022
  • سپتامبر 2022
  • آگوست 2022
  • جولای 2022
  • ژوئن 2022
  • می 2022
  • آوریل 2022
  • مارس 2022
  • فوریه 2022
  • ژانویه 2022
  • دسامبر 2021
  • نوامبر 2021
  • اکتبر 2021
  • سپتامبر 2021
  • آگوست 2021
  • جولای 2021
  • ژوئن 2021
  • می 2021
  • آوریل 2021
  • ژانویه 2018

دسته‌ها

  • آخرین اخبار
  • دسته‌بندی نشده

اطلاعات

  • ورود
  • خوراک ورودی‌ها
  • خوراک دیدگاه‌ها
  • وردپرس
تاریخچه تکنولوژی آموزشی
WordPress Theme : AccessPress Lite