چاپ تندیس

چاپ تندیس

چاپ تندیس با سالها تجربه در زمینه چاپ و بسته بندی افتخار دارد تمامی سفارش های شما را در سریع ترین زمان آماده کند. همچنین تمامی سفارش های آماده با ارسال 3 ساعته در اختیار شما مشتریان قرار می گیرد.

چرا چاپ تندیس رو انتخاب کنیم؟

  • زمان تحویل به موقع ثبت سفار فوری 3 ساعته
  • قابلیت سفارش در تعداد حداقل 50 عدد
  • امکان خرید آنلاین در هر ساعت از شبانه روز
  • امکانات و تجهیزات مدرن و بروز دستگاه های چاپی
  • داران بودن چاپخانه مستقل برای چاپ عمومی و اختصاصی
  • چاپ با قیمت های مناسب و هزینه برابر با بودجه مشتری
  • تنوع کم نظیر در ابعاد و جنس ساک دستی کاغذی و پارچه ای
  • دارای واحد مجزا برای طراحی اختصاصی و مدرن
  • تخفیف ويژه و فوق العاده برای همکاران

همچنین می توانید جهت ثبت سفارش آنلاین و مشاهده قیمت به سایت فروش آنلاین چاپ تندیس مراجعه کنید.

چاپ تندیس تهران با داشتن سالها تجربه در حوزه چاپ و بسته بندی سفارش های فوری شما را در کمتر از 1 روز برآورده می کند.

بررسی فایل طراحی شما قبل از چاپ از دیگر خدمات مجتمع چاپ تندیس می باشد. با خیالی آسوده خرید خود را انجام دهید چرا که کارشناسان و طراحان چاپ تندیس تهران فابل های شما رو قبل از فرم بندی چک خواهند کرد و چنانچه مشکلی در طراحی یا نوع سفارش باشد به اطلاع شما خواهند رساند و مشکل رو برطرف میکنند.

ساک دستی آماده از کجا بخرم؟

شما می توانید انواع ساک دستی آماده کاغذی و پارچه ای رو از مجموعه ما خرید کنید و در سریعترین زمان دریافت کنید. زمان ارسال ساک دستی های آماده 2 ساعت می باشد. همچنین امکان چاپ روی آن فراهم است.

خدمات چاپ تندیس تهران

  1. از دیگر محصولات قدیمی چاپ تندیس تهران سررسید و سالنامه تندیس است که کماکان تولید و عرضه این محصول قدیمی و محبوب در دستور کار قرار دارد. بنابراین چند ماه مانده به سال جدید سالنامه تندیس عرضه می شود.
  2. از قدیمی ترین و اصلی ترین محصولات چاپ تندیس تهران کیسه پارچه ای یا همان ساک پارچه ای های آماده می باشد و در زمانی که بیشتر محصولات کیسه نایلونی روانه بازار می شد مجموعه تندیس با هدف احترام به محیط زیست مشریان خود را تشویق به خرید کیسه های پارچه ای می کرده است.
  3. کیسه پارچه ای متقال از جمله کیسه هایی است که این روز ها بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. این کیسه ها بافته شده از تارو پود پنبه و نخ است و به سرعت در طبیعت تجزیه می شود و بنابراین دوست محیط زیست است و به طبیعت آسیب نمی زند.
  4. از دیگر خدمات قدیمی تندیس پک تولید و چاپ نایلون می باشد که بسیار قدیمی تر از نوع پارچه ای است و کماکان این مجموعه تولید و چاپ نایلون رو در دستور کار دارد. تولید انواع نایلون و نایلکس با مواد اولیه و درجه به فروش می رسد. امکان ارسال این نایلون ها به سراسر کشور فراهم است.
  5. ساک دستی کاغذی آماده و اختصاصی از دیگر محصولات پاکت حمل جدید می باشد که این روز های مشتریان زیادی دارد تعداد سفارش 50 عددی پاکت حمل کاغذی بر محبوبت این کالا اضافه می کند. در کنار این کالا برای تکمیل خدمات بسته بندی از کاغذ های پوستی، لیبل های کاغذی و روبان های تبلیغاتی استفاده کنید و به محصول خود جلوه بسیار زیبایی دهید.
  6. هدایای تبلیغاتی نیز محصولی است که به تازگی به محصولات چاپ تندیس اضافه شده است هدایای شامل خودکار تبلیغاتی، جاسویچی، ساعت تبلیغاتی، اتیکت پشت یقه و… با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت در اختیار مشتریان گرامی قرار می گیرد.
  7. شما می توانید انواع مارک لباس پارچه ای / ساتن / کاغذی / چرمی و فلزی و در مجموعه ما سفارش دهید. این مارکهای لباس با امکان چاپ 100 عدد به بالا فراهم است. همچنین میتوانید از مارک های آماده ما نیز خرید کنید.

با خیالی آسوده 0 تا 100 از طراحی تا چاپ محصولات خود را به مجتمع چاپ تندیس بسپارید.

ساک پارچه ای آماده یکی از پاکت های حمل به شمار می رود که در تعداد کم عرضه می شود. این روز ها بیشتر کسب و کاران نوپا امکان سفارش کیسه پارچه ای در تعداد زیاد را ندارند یا ترجیح می دهند سفارش خود را در سریعترین زمان دریافت کنند. این محصول بسیار برای این کسب و کاران ایده آل است. قیمت بسیار مناسب این محصول را از ساک دستی های کاغذی جداکرده است.

ساک پارچه ای آماده مانند بیلبوردی متحرک برای شما عمل می کند و تا مدت ها و تا زمانی که دوام داشته باشد تبلیغ شما انجام میدهد.

حداقل سفارش بگ پارچه ای 100 عدد و امکان چاپ روی آن در سریع ترین زمان وجود دارد. برای ثبت سفارش ساک پارچه ای آماده با شماره 09335057878 در تماس باشید و با در واتس آپ سفارش خود را قرار دهید.

برای ثبت سفارش و تماس با شماره 09335057878 هماهنگ کنید.