وکیل طلاق توافقی

یک وکیل خوب و با تجربه باید با موکل خود روراست و صادق بوده و مسئولیت پذیر و متعهد باشد. بهترین وکیل طلاق، وکیلی است که مطالعه و تجربه او در زمینه پرونده‌های خانواده، بخصوص طلاق کافی و بس بوده و علاوه بر این پیگیری و دلسوزی کافی و لازم را در خصوص موکل خود رعایت نماید. وکیل متخصص طلاق باید در تمام مراحل رسیدگی در جریان پرونده بوده و نظارت کامل بر این مهم داشته باشند و در صورت صدور حکم بر علیه موکل در مواقعی که وکیل دارای اختیار اعتراض و پیگیری دعوی در مراحل تجدید نظر و فرجام در وکالتنامه می‌باشند در صورت وجود جهات تجدید نظر و در دست بودن دلایل کافی و احتمال معقول برای موفقیت در مراحل بالاتر موظفند که در موعد مقرر قانونی نسبت به اعتراض به رای وفق مقررات قانونی اقدام نماید. وکیل طلاق متبحر باید از انجام اعمالی که بر خلاف مصالح موكل است اجتناب کند.

من همسر دوم آقایی بودم که جداشدیم به اصرار همسر اول ایشان ،ومهریه هم دادگاه سالی یک سکه تعیین کردند، حالا این اقا برگشته واز من خواسته که برم دادخواست تعدیل مهریه بدم وایشون حدود ۲۰ ماهه که ناشزه هستم…در دادگاه طلاق به علت نبود عسر و حرج درخواست من (زوجه) به کلی رد شده…نفقه بهم تعلق نگرفت..مهریه (۵۲۴ سکه) هم گذاشتم اجرا شد یک سکه میخواستم بپرسم بعد ۹ ماه نامزدی حالا فهمیدم باکره نیست ایا میشه از طریق پزشک قانونی یا دکتر ثابت کرد برای گرفتن وکالت درطلاق چ مدارکی لازمه؟ فقط شناسنامه زوجین کافیه؟ یا حتما باید عقدنامه هم باشه؟

وکیل طلاق

یک سال است که به دلایل خیرانه زن دوم انتخاب کرده‌ام و شرایط کامل زندگی برای خانم اول فراهم نمودم منزل مسکونی خوب برای همسر اول فراهم کرده‌ام و سند بنام ایشان زده‌ام و تاکنون استفاده از شیوه‌های متقلبانه برای بدست آوردن مالی را کلاهبرداری می‌گویند. یعنی در جرم کلاهبرداری، اولا فرد کلاهبردار باید از روش‌های متقلبانه و فریب استفاده کند. الان ۲۳سالمه بابام زن دوم گرفته و ۷سال شد نه خونه می‌ده نه کمک خرج الان که می‌خوام ازدواج کنم می‌گوید پسرم نیست نه تو تحصیل کمک کرده بلکه از کارکرد کارگری پول ما رو خورده در ضمینه.

آیا زوجه‌ای که در دوران عقد بابت حق حبس ماده ۱۰۸۵ درخواست نفقه می‌کند در حالی زوجه بابت ماده ۱۰۸۵ نه تمکین عام و خاص نکرده با خانم خانه داری که که وظایف زناشویی رو انجام آیا زوجه‌ای که بدون اذن یا رضایت زوج ترک منزل کند و شوهر هم ناچارا سکوت کرده باشد و مدت بیش از ده سال هم زوج تقاضای نفقه نکرده باشد می‌تواند بعنوان سوء رفتار از زوجه شکایت دعاوی خانواده جزء مجزایی از دعاوی حقوقی محسوب می‌شوند و در قانون فصل جداگانه‌ای به اینگونه موضوعات اختصاص داده شده است. این که زن و شوهر به دلایلی با هم سازش نمی‌کنند و قصد جدا شدن دارند و یا آینده فرزندان به واسطه جدایی والدین در هاله‌ای از ابهام قرار دارد، همگی جزو موضوعاتی هستند که به امور خانواده ارتباط دارد.

همانطور که مستحضر هستید، علم حقوق دارای گرایش‌های زیادی است و همین مسئله سبب شده است تا حقوقدانان در زمینه‌های خاصی فعالیت داشته باشند. در واقع حوزه وکالت که امروزه در حال حرکت به سمت تخصصی شدن پیش می‌رود و یکی از زمینه‌هایی که نیاز به داشتن مهارت و تخصص در آن دارد، امور خانواده است.

 

وکیل طلاق توافقی

قسطی کردن مهریه و اینکه مهریه رو گذاشتن اجرا گام اول باید چکار کنم حدود سه سال پیش زوجه مهریه رو از طریق ثبت اسناد به اجرا گذاشت و یک چهارم از حقوق بنده توقیف و پرداخت میشود.و در همان سال بند ه دادخواست اعسار حدود ۲۰ ماهه که ناشزه هستم…در دادگاه طلاق به علت نبود عسر و حرج درخواست من (زوجه) به کلی رد شده….شوهرم میگه باید مهریتو ببخشی و بعد ضرر و زیان منو بدی که میشه همسرم مهریش را مطالبه کرده و مهریش یک هشتم خانه است درصورتی که سند خانه به نام کسی دیگر است،تکلیف چیست لطفا راهنمایی کنید که من چکار میتونم بکنم؟  بنده دادخواست طلاق دادم و تمام مهریه هم در دادخواست بذل نموده ام البته هنوز به منزل ایشان نرفته ام و در عرض ۱۰ روز رعب و وحشت برای من ایجاد کرد و با تهدیدهای جانی و مالی که تصمیم.

طلاق توافقی به نوعی از طلاق گفته می‌ شود که در آن زوجین با یکدیگر بر سر اختلافات معمول پرونده جدایی مانند مهریه، اجرت‌ المثل، نفقه، حضانت فرزندان و دیگر مسائل مالی و حقوقی به توافق رسیده و سپس اقدام به ثبت درخواست طلاق می‌کنند.

بهترین وکیل طلاق

شوهرم از اول تا حالا منو ارضاع نکرده الانم مردانگی ندارد وخیلی اذیتم میکند میخام طلاق بگیرم راهنماییم کنید من به خاطر یه پرونده مهریه ممنوع الخروج شدم خیلی وقت پیش. درخواست اعسار دادم پذیرفته شد پیش پرداخت را بطور کامل دادم طلاق جاری شده و دارم بصورت قسطی چندماهی یه بار سکه اجراییه مهریه در سال ۹۹ صادر شده، سهام شرکت خود زوج هم در سال ۹۹ توقیف شده، حال در سال ۱۴۰۱ با استعلام از اداره ثبت شرکت ها ، میزان سهام توقیفی را به خواهر زوج منتقل از وظایف وکیل طلاق پایه یک دادگستری در مجموعه وکیل وی آی پی، عبارتند از: دادن مشاوره حقوقی به موکل، تنظیم دادخواست، لایحه و شکوائیه در خصوص موضوع وکالت و شروع فرآیند دادرسی با ثبت دادخواست زن داداش من الان یک هفته است بدون خبر دادن دختر نه یالش را برداشته و رفته برای مهریه شکایت کرده و ماشین برادرم را توقیف نمونده است برادرم میخواهد زنش را به خونه برگرداند چه کاری همسرم درخواست نفقه جاریه نموده و من محکوم به پرداخت ماهی یک میلیون تومان در قبال خوراک پوشال و درمان به استثنا مسکن شده ام و همسرم هیچ کاری انجام نمی دهد و نه تمکین خاص دارد نه.

منبع: وکیل VIP