راه هایی برای کسب رضایت خانم ها

اگر شما هم به دنبال راهی برای خوشحال کردن یک خانم هستید، این مقاله برای شما نوشته شده است. در این مطلب قرار است به شما روش هایی را به صورت خلاصه بیان کنیم که بتوانید به یک بانوی ایرانی ابراز محبت کنید و دل او را به دست بیاورید.

شماره 1

از او دعوت کنید که مستقیماً به شما بگوید چه چیزی او را خوشحال خواهد کرد. بپذیریم – شما همیشه نمی دانید که برای خوشبخت کردن او چه کاری باید انجام دهید. به جای اینکه بازی کنید و سعی کنید بفهمید چه مشکلی دارد ، فقط از او بپرسید که چه چیزی نیاز دارد و چه می خواهد. اگر مشکلی پیش آمده باشد یا بهتر از این باشد ، او به شما خواهد گفت. با دقت گوش کنید و تمام تلاش خود را برای برآورده کردن خواسته ها و نیازها انجام دهید.

ممکن است چنین چیزی بگویید: “من می خواهم کار خاصی برای شما انجام دهم. چه چیزی باعث خوشبختی شما در حال حاضر می شود؟ ”

یا: “می توانم بگویم که امروز روزهای سختی را سپری می کنی. چه کمکی می توانم بکنم؟ ”

شماره 2

به صحبت های او توجه کنید و متفکرانه پاسخ دهید. بانوی داستان شما می خواهد احساس کند که به او گوش داده شده است – این یک اعتبار سنجی است که شما اینجا واقعا به آن اهمیت می دهید. وقتی او حرفی برای گفتن دارد ، تلفن خود را بگذارید و توجه خود را به او بسپارید. به او بگویید اولویت شماست.

حرف او را قطع نکنید. قطع صحبت به او می گوید آنچه شما باید بگویید از آنچه او برای گفتن مهم است. قبل از اینکه صحبت کنید بگذارید صحبتش را تمام کند.

با جمع بندی سریع گفته های او و سپس پرسیدن سال یا افزودن نظر خود ، نشان دهید که به طور فعال و نه منفعلانه گوش می دهید: “بنابراین آنچه می گویید این است که می خواهید رشته خود را تغییر دهید. آیا تصمیم گرفته اید که به چه چیزی مایلید تغییر دهید؟ ”

شماره 3

برایش کادویی بخرید. شاید تا به حال از اهمیت کادو دادن بی خبر بوده اید. اما بهتر است بدانید که برای نشان دادن توجه و اهمیتی که به او می دهید، هیچ چیز کار کادو خریدن را انجام نمی دهد. از سلایق او آگاه شوید و سپس یک هدیه در شان برایش بخرید.

اگر به خاطر کرونا از بازار رفتن می ترسید، نگران نباشید. می توانید از طریق اینترنت هم هر کادویی که دوست داشتید بخرید. برای این منظور شاید مطالبی همچون پیشنهاد کادو برای خانم ها به دردتان بخورد.

شماره 4

به او نشان دهید که متعهد ، صادق و قابل اعتماد هستید. اگر می خواهید رابطه به هر جایی برود ، کسب اعتماد دختر شما بسیار مهم است. تا زمانی که ثابت نکنید به شما اعتماد می شود ، او به شما اجازه ورود نمی دهد. همانطور که وقت بیشتری را با او می گذرانید ، او می بیند که شما واقعا کی هستید و اعتماد می کند که می تواند به روی شما باز شود.

تا زمانی که به وضوح با سطحی از صراحت در روابط خود موافقت نکرده اید ، به دیگری علاقه خاصی نشان ندهید – خصوصاً هر یک از دوستانش!

واقعیت را بگوئید ، حتی وقتی انجام چنین کاری واقعاً سخت است. گرفتار شدن در یک دروغ بسیار بدتر از این است که در مورد چیز ناخوشایندی رنج ببرید.

به خوبی حرف خود باشید. اگر می گویید کاری را انجام می دهید ، آن را دنبال کنید.

در مواقعی که بیشتر به شما احتیاج دارد کنار او باشید. به او ثابت کنید که برای مسافت طولانی آنجا هستید. برای او یادداشت ارسال کنید و بگویید که چقدر برای شما معنی دارد. به او گل بده همه کارهایی را که باعث می شود او برای شما خاص باشد به او یادآوری کنید.